fancygens.com

Avui la Rosa, la Cardiel o la Cardi ,pels amics, avui fa anys!! Si si Rosa, a tu també et toca passar pel genial moment de formar part del records del Bloc..jeje!

Ella tota discreteta i com qui no vol la cosa es pensava que se’n lliuraria perquè portem una setmana de revolta: avaluacions, acabar temes..etc,etc..que us hem de contar que no sapigueu….Doncs no!! aqui les reporteres dixaraxeres de juncosa li deixem la nostra especial dedicatoria, serà formaleta i discreta…no sigui que desprès ens faci corre per l’escola!!

Feu clik a la imatge que hi ha surprise surprise!!

PD: Abans que saltin els correctors ortogràfics de la Zer…sol comentar que no accepta els segúents elements: ni la ç, ni les exclamacions, ni els accents…(queda dit a l’acta del bloc! jaja!)


fancygens.com