5 de juny; Dia Mundial del Medi Ambient
El Dia Mundial del Medi Ambient (DMMA) es commemora el 5 de juny de cada any, sent el vehicle a través del qual les Nacions Unides estimulen la conscienciació sobre l’ambient a nivell mundial, a més de promoure l’atenció i acció política.
Aquest any està dedicat a un aspecte que ens toca de ple: la desertització.
La desertització es el procés que pateix un terreny normalment ric en biodiversitat en perdre gran part o fins i tot la totalitat d’éssers vius que hi habitaven. Es pot produir a causa de diversos fets, com poden ser la contaminació, la desforestació, o el canvi del clima.
La pèrdua de sòl dificulta l’absorció de l’aigua de la pluja i aquesta circumstància fa que, amb el temps, les terres es transformin en deserts. La desertització afecta quasi la quarta part de les terres del món. A Europa, Espanya és un dels més afectats.
Aquí unes imatges per a que reflexionem una mica….
ooohhhh!!!
que xules aquestes fotos
que son de veritat??
per que no ho sembla molt be adeu!!!
Hola wapa com va aixo?mol xulo el puzle de la rosa i el regalet eee una
mica difisil per aixo eee.
Tot i aixo segueix sen divertit.