Daily Archives: 23 desembre 2015

La nostra biblioteca ja té 5 anys!

L’Escola la Riba va celebrar el passat 18 de desembre un seguit d’actes per commemorar el seu 5è aniversari.

La biblioteca de l’escola de La Riba va néixer ja fa uns 5 anys fruit del projecte “Tu ajudes” en que el claustre d’aquell curs 2010-2011, conjuntament amb l’AMPA va decidir fer néixer el projecte: La biblioteca mediateca”, i que gràcies a les votacions dels ribetans van aconseguir una adjudicació econòmica per modificar un espai a l’escola.

Així doncs, durant tota la tarda hi va haver diferents actes per commemorar aquesta data tan assenyalada per l’escola. A la tarda, la contacontes infantil Sílvia Palazón va fer gaudir a tots els alumnes de l’escola amb un espectacle molt divertit i amè. El fil de la història era un conte en que hi varen participar també algun dels nostres alumnes.

A les 19 hores de la tarda, Enric Queralt va dur a terme una xerrada dirigida principalment als pares i mares, amb el títol “ Llegir a casa, com ajudar-los”. La xerrada va ser molt interessant i va oferir pautes a tots els assistents per potenciar l’hàbit lector dels seus fills i filles. També va comptar amb l’assistència de la Magda Jové, directora que va iniciar aquest projecte, i d’altres autoritats.

El nostre Nadal!

L’Escola la Riba va celebrar el Nadal amb diferents actes, per a petits i grans.
Durant tot el dia els alumnes de l’escola van fer cagar el Tió de l’escola. Aquest va regalar llibres, joguines i altres instruments a tota l’escola per tal de que els nens i nenes de l’escola en puguin treure profit.

Un cop realitzat aquest acte, van passar a fer la cantada de nadales al Local Ribetà que va comptar amb una gran assistència de pares, mares, avis i àvies, i persones de la Riba.

Després de cantar les nadales i llegir els seus poemes, es va passar a llegir el veredicte del Concurs de postals de Nadal dels “Amics de La Riba”. La guanyadora va ser la Nicole, alumna de 2n de primària.

Aprofitem i us deixem un enllaç a actvitats interactives i jocs de Nadal ben entretinguts!

www.edu365.cat