Daily Archives: 14 març 2014

Punt Verd, nou guanyador/a del mes de febrer!

Ja tenim guanyadora del mes de febrer del Punt verd de l’escola de La Riba. La guanyadora ha estat Aina Pérez Fort, de la classe de 1er, que va respondre correctament a la pregunta proposada:

Com és formen els núvols?

La seva resposta va ser: “ El sol calenta l’aigua del mar i de la terra, al calentar-se l’aigua s’evapora, pujant a l’atmosfera on allà es refreda i es condensa creant el núvol.

A més va acompanyar la resposta amb un dibuix en què explicava, pas per pas la formació dels núvols. Felicitats!

punt verd

L’escola de “La Riba” a les audicions organitzades pel CRP Alt Camp

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola han assistit a una sessió de música tradicional organitzada pel CRP Alt Camp.

La música tradicional i popular s’’anomena així perquè és la que acompanya les festes i costums propis d’un país o d’una població concreta. Són peces i sons que han estat tramesos d’una generació a l’altra i sovint ni se’n sap l’origen. Uns costums se celebren en dies molt concrets, com ara Nadal, Reis, Carnestoltes, Festa major, verema, Tots Sants, etc. i d’altres, no necessiten un dia concret, encara que hi ha èpoques de l’any en què són més freqüents, com ara la sardana, els castells i certes danses i representacions.

CM

L’Escola de “La Riba” al concurs Fonix 2014

L’Escola de La Riba ha participat al concurs Fonix 2014. El dissabte 1 de març, el Jordi Alsina, com a representant de l’escola, va fer una prova d’anglès en la qual van prendre part els alumnes de tota la demarcació de Tarragona. Un cop realitzada aquesta fase, a l’abril sortiran els resultats finals, on els alumnes que hagin assolit més puntuació passaran a la següent fase de tot Catalunya.

Molts sort, Jordi.

fonix