Daily Archives: 27 abril 2011

Mare de Déu de Montserrat!

Avui és el dia de la patrona de Catalunya, de la nostra patrona!! Si teniu curiositat per saber com viuen els escolanets al Monestir de Montserrat, aquí teniu el vídeo que hem vist avui amb la senyoreta Dolors! També afegeixo l’himne de la “Moreneta”, El Virolai!
Per cert, aprofitem per felicitar a totes les Montses!!!!

El Virolai

TORNEM DE VACANCES AMB UN PATI NOU!!

Ja s’han acabat les vacances…!!!! Qué ràpid que passen!!! Però al tornar ens hem trobat una sorpresa: un pati ple de coses noves, unes instal·lacions per fer exercicis de gimnàstica per a tot el poble, però clar als nens i nenes de l’escola també ens ha agradat i hem estat jugant tota l’estona. Podem fer bicicleta, exercicis d’equilibri, moure braços, cames, mans,…Mireu ara quin pati ens ha quedat!!!

ACABEM EL TRIMESTRE AMB LECTURA!

L’últim dia del 2n trimestre vam fer el dias d’Animació Lectora al Soleràs amb tots els nens i nenes de la ZER! Només arribar ja vam esmorzar, després els més petits vam fer un taller pintant uns titelles i un teatret que ens va quedar la mar de xulo!!! Després l’autora i l’il·lustrador del conte d’infantil ens van explicar un conte i ens van fer uns dibuixos genials, i fins i tot ens van deixar acabar el conte!!! Mentrestant els més grans tenien una “entrevista” amb l’autora del seu llibre Eulàlia Canal.
A la tarda tots vam fer unes activitats i jocs relacionats amb el comerç just i el consum responsable, que és el projecte interdisciplinar d’aquest any, i també ens ho vam passar molt bé!!! Va ser una manera molt divertida de començar les vacances!!!