PREMIS ARADA 2012

L’escola de Gironella juntament amb les altres escoles del municipi, va participar en un nova iniciativa portada a terme per A.R.A.D.A. (Associació Rural d’Atenció a les Demències i l’Alzheimer) titulada amb el nom "Les àvies i els avis escriuen contes i els infants dibuixen". L’acte de cloenda del projecte es va celebrar el passat 21 d’abril al Magatzem del blat de Gironella. En aquest acte es va fer l’entrega de premis als guanyadors de la narració dels contes (avis i àvies majors de 55 anys) i als infants que en van fer els dibuixos. Dels 15 dibuixos finalistes de la nostra escola, l’Aida Zumajo, de 5è,  va ser la guanyadora d’un dels tres contes seleccionats. A continuació podeu veure les fotografies de l’acta, els dibuixos finalistes i guanyadors, i algunes finalistes i la guanyadora que van assistir a l’acte.