CLOENDA PREMIS ARADA 2013

ENGUANY LA NOSTRA ESCOLA, JUNTAMENT AMB LES ALTRES ESCOLES DE PRIMÀRIA DEL MUNICIPI, HEM PARTICIPAT EN LA 2A EDICIÓ DE LA INICIATIVA ORGANITZADA PER A.R.A.D.A. (ASSOCIACIÓ RURAL D’ATENCIÓ A LES DEMÈNCIES I L’ALZHEIMER) : “LES ÀVIES I AVIS ESCRIUEN CONTES I ELS INFANTS DIBUIXEN”. L’ACTE DE CLOENDA DEL PROJECTE  ES VA CELEBRAR EL PASSAT DISSABTE 27 D’ABRIL A LA CASA DE CULTURA DE LA VILA.

EN AQUEST ACTE ES VA FER L’ENTREGA DE PREMIS ALS GUANYADORS DE LA NARRACIÓ DELS CONTES (AVIS I ÀVIES MAJORS DE 55 ANYS) I ALS INFANTS QUE EN VAN FER ELS DIBUIXOS. DELS SIS DIBUIXOS GUANYADORS, DOS VAN SER ATORGATS A DUES ALUMNES DE LA NOSTRA ESCOLA, SENT UN D’ ELLS EL PRIMER PREMI: LA LAURA DORCA DE 6È I LA PAULA SOLER DE 4T. A CONTINUACIÓ PODEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE L’ACTE, ELS DIBUIXOS DELS GUANYADORS I TOTS ELS DIBUIXOS PARTICIPANTS DE LES DIFERENTS ESCOLES. ESPEREM QUE US AGRADIN!