Daily Archives: 20 febrer 2015

AVUI A L’ESCOLA HEM ESTAT DE COMMEMORACIÓ

Avui, a 2 quarts de 12 a l’escola hem commemorat el Dia Mundial de les Cardiopaties Congènites i els Dia Mundial de les Llengües Maternes.

cardipaitesCongenitesEl Dia Mundial de les Cardiopaties Congènites, veritablement, és el dia 19 de febrer, data que coincideix amb Sant Valentí. Enguany aquesta data va caure en dissabte, però, nosaltres, atès que ens afecta, ho hem volgut celebrar reflexionant sobre el tema i lliurant a tot l’alumnat i professorat una enganxina.

Pel que fa al Dia Mundial de les Llengües Maternes, l’hem aprofitat per celebrar la fase final a nivell d’escola del XI Certament Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Del total de 8 alumnes, 4 de cicle superior i 4 de cicle mitjà, el jurat, format per mestres ha decidit que representaran l’escola en l’esmentat certamen
a Júlia AA pel que fa a cicle mitjà i Clàudia TL per cicle superior i, com a reserves Marc MC i Anna SL, respectivament.

Des d’aquestes línies, la felicitació de l’escola a tot l’alumnat participant.