Daily Archives: 13 febrer 2015

LA SENYORETA PAQUITA S’HA JUBILAT

La srta. Paquita, Paquita la de Maials, en realitat, Paquita Sabaté Segura, que és qui ha estat durant 30 anys mestra a l’escola Enric Grau i Fontseré de Flix, es va jubilar ahir 12 de febrer de 2015.

El dia abans ja la va sorprendre l’alumnat de primer d’ESO, de qui ella, juntament amb Rosa Roma havien estat tutores el curs anterior. En acabar les classes de l’institut van retornar per uns moments per acomiadar-se de la seva darrera tutora a l’escola, la senyoreta Paquita, obsequiant-la amb  un ram de flors, farcit de bons records i amarat de llàgrimes d’agraïment.

L’endemà, AMPA, Ajuntament, Claustre i alumnat amb discreta complicitat li van organitzar un acte sorpresa. Just entrar del pati es va programar una activitat de lectura en veu altra adreçada a tot l’alumnat, el que no sabia és que ella era la raó de les lectures. Era el comiat dels i de les seves darreres alumnes.

Tot seguit, Yolanda Pérez en representació de l’AMPA de l’escola i Noèlia Colomines, regidora d’ensenyament, van adreçar-li unes paraules agraint la tasca desenvolupada a la nostra escola al llarg de tots aquests anys, al temps que li lliuraven un record commemoratiu.

Finalment, la senyoreta Paquita, va agrair l’acte, puntualitzant que sempre havia intentat fer la seva feina el millor que havia pogut, i demanava disculpes per si algun cop no ho havia aconseguit. Tot un acte d’humilitat, característica essencials dels i de les bones professionals.

Dimarts vinent arribarà la seva substituta, malgrat tot, la senyoreta Paquita continuarà amb nosaltres perquè és i serà part de la nostra… de la seva escola.