Daily Archives: 23 abril 2013

Setmana de mobilitzacions

Amb motiu de la Setmana de Mobilitzacions sota el lema “Ni LOMCE, ni retallades, IGUALTAT D’OPORTUNITATS” organitzats per la FAPAC, l’AMPA de la nostra escola ha previst les següents actuacions:

Dimarts 23 Diada de Sant Jordi.
A la Plaça de Església recollida de signatures en contra de la llei Wert i carta al Sr. Ministre..

Dijous 25.
Dinada de germanor al pati de l’escola.
Cadascú es porta el dinar (carmanyola, entrepans…). Per tal que es quedi la canalla cal que un responsable familiar participi en l’activitat, només per a casos excepcionals, hi haurà un grup de pares i mestres que es farà càrrec de la canalla. Per tot plegat es lliurarà una circular des de l’escola que caldrà retornar emplenada per participar en l’activitat.

El dinar es complementarà amb activitats lúdiques dirigides pels mateixos pares i mares assistent a l’acte.