El Consell Escolar de la nostra escola en reunió celebrada el 27 de febrer de 2013 a 3/4 de 5 de la tarda ha acordat per unanimitat adherir-se al manifest aprovat per l’Ajuntament de Flix amb motiu de l’ERO presentat per la companyia ERCROS sobre la factoria de Flix. En la mateixa sessió s’ha informat que el Claustre de professors havia fet el mateix en reunió celebrada a 2/4 d’1 del mig dia del mateix dia, en la qual també s’ha aprovat donar publicitat al seu posicionament i, coneixedor de la convocatòria de Vaga General convocada al nostre municipi pel dia 4, a fi de facilitar el desplaçament dels pares i mares a la manifestació que es durà terme a Barcelona, el Claustre seguint les propostes de l’AMPA, ha acordat col·laborar a facilitar a les famílies l’esmentat desplaçament, per la qual cosa:
- El centre romandrà obert per atendre la canalla, molt especialment aquella que llur pare i/o mare es desplaci a la manifestació.
- Un equip voluntari de mestres col·laborarà en les tasques d’acollida i menjador que dictamini l’AMPA.
- A la manifestació hi haurà una representació del Claustre de la nostra escola.
- L’escola no manarà deures ni es programarà cap tipus de prova ni per dilluns 4, ni per dimarts 5, així mateix no avançarà temari en les classes que falti canalla.
- Es respectarà el dret dels pares a que els seus fills o filles s’adhereixin a la vaga.
Tot i que no dubtava que estaríeu a l’alçada de les circumstàncies, gràcies per facilitar que un dia complicat i tens com serà dilluns ens sigui més planer d’encarar.
Molts ànims i molta força! Estem al vostre costat!
Com sempre, una escola que camina escoltant el bategar del poble.
Ara més que mai, al vostre costat!
Gracias a la escuela, por acompañar en estos momentos tan difíciles a todo el conjunto de Flix, ya sabemos que siempre lo a hecho, tengamos esperanzas que todas estas demostraciones de NO ACEPTAR este ERO, de ninguna de las maneras, tenga sus frutos, para que nuestro pueblo FLIX siga siendo un lugar para poder vivir y crecer en familia.
SIEMPRE ADELANTE…….