Hola Nenes, Nens i Famílies!!
Com esteu? Com porteu el Confinament? Sembla que a poc a poc ja comencem a veure una mica la llum al final del túnel, oi?
Tal i com us vam informar la setmana passada hem donat per acabades les propostes dels Camins Confinats, ja que ara destinarem el temps a preparar les videotrucades. Mentre tant… hem pensat donar la benvinguda al mes de JUNY amb unes PROPOSTES REFRESCANTS.
A continuació us deixem el video amb 11 propostes, que cadascuna de les mestres ha pensat per vosaltres. Són propostes refrescants per ajudar-vos a passar els dies de més calor una miqueta més divertits. No cal que les feu totes la mateixa setmana…teniu fins el dia 19 de Juny, últim dia de curs per compartir-les amb nosaltres!
Però… no deixeu d’enviar-nos fotos, comentaris i videos de totes aquelles propostes que feu! I si en creeu de noves vosaltres feu-no-les arribar també!
Moltes gràcies. Estan encantats!