The Show must go on!

Bon dia nens i nenes de la Comunitat de Mitjans.

Aquest any ha estat un curs estrany i sempre hem acabat amb les danses finals, i des de la comunitat de mitjans no hem volgut faltar a la cita. I com va dir un grup mític de rock ‘n roll:

The show must go on
I’ll face it with a grin
I’m never giving in
Oh, with the show.

Espero que us agradi i un aplaudiment pels nens i nenes de primer, segon i tercer. Clica al damunt de la imatge i que comenci el SHOW!

ROAD TO ABRERA. Final.

Bona tarda Comunitat de Mitjans!

La flama olímpica ha arribat a Abrera!

Cliqueu a la imatge.

GRÀCIES A TOTHOM!

Publicat dins de 1r, 2n, 3r | Deixa un comentari

ROAD TO ABRERA. Part II.

Bon dia a tota la Comunitat de Mitjans!

Gràcies al nostre esforç conjunt la FLAMA OLÍMPICA ja ha recorregut 1532 km !!!

En aquesta distància hem creuat països tan importants com Grècia, Albània, Montenegro, Bòsnia i Herzegovina, Croàcia i Eslovènia!

Ara mateix es troba a Itàlia, concretament a la població de Portogruaro!

Sumant l’esforç de totes les comunitats, serem més forts i capaços d’assolir el repte!

Clica al damunt de la imatge i preparat per un viatge de més de 1.000 km.

Publicat dins de 1r, 2n, 3r, General | Deixa un comentari

ES PRIMAVERA A LA COMUNITAT DE MITJANS

AQUEST ÉS EL RESULTAT DE LA FEINA QUE HEU FET DIBUIXANT LA MÚSICA DE VIVALDI.

VEURE EL VIDEO

ESPEREM QUE GAUDIU MOLT!!

LES MESTRES DE LA COMUNITAT DE MITJANS.

ROAD TO ABRERA.

Els nens i nenes de la Comunitat de Grans han iniciat un repte, que és portar la flama olímpica des de la ciutat d’ Olímpia (a Grècia) fins l’escola Ernest Lluch.

Com els nens, nenes i mestres de la Comunitat de Mitjans som tan bons esportistes, ens hem afegit al repte.

Aleshores necessiten que totes les nenes i nens de la nostra comunitat caminem uns quants quilòmetres cada setmana per ajudar-los.

Com podem comptar aquests quilòmetres? Doncs molt fàcil:

1.   Si sortim a passejar, podem mesurar la distància amb el Google my Maps (clica al damunt per veure el vídeo). O distància aproximada.

2.  Si no sortim, podem fer un petit circuit a casa nostra. Mesures una distància. Jo he posat 3 metres.

Cada cop que passes per darrera del con, comptes una volta, i quan acabis (amb l’ajuda d’una calculadora), fas el recompte total.

Aquí tens una calculadora on-line (clica al damunt).

Podeu enviar les distàncies recorregudes a través de la web de l’escola, i omplir el formulari de la setmana que toqui.

A mesura que fem quilòmetres arribarem a diferents ciutats d’Europa. A cada ciutat podrem fer diferents coses: escoltar música i llegir contes propis de cada país, etc.

Des d’Olímpia….

ENDAVANT COMUNITAT DE MITJANS!

Publicat dins de 1r, 2n, 3r | Deixa un comentari

MY BODY SONG

This song will help you to practice the parts of the body and it will keep you healthy!!!

L’aparell locomotor i les centenes 2n

Hola alumnes i famílies,

Us pengem una feina per a la setmana vinent relacionada amb el cos humà i les matemàtiques. La trobareu en el correu que enviem els dilluns. Si teniu algun problema per descarregar-la, la podeu baixar des d’aquest enllaç. Ens veiem aviat.

Feina

SPRING, SPRING, SPRING!

Diada de Sant Jordi 2020

Bon dia famílies i alumnes,

Des de la Comunitats de Mitjans un volem desitjar una molt bona diada de Sant Jordi amb un petit vídeo!!

Esperem que us agradi molt!

Tornarem a trobar-nos aviat!

Comunitat de Mitjans

Publicat dins de Vídeos | Deixa un comentari