Bon Estiu!

NENES, NENS I FAMÍLIES!!

El curs 2019/2020 ha arribat a la seva fi. Per ACOMIADAR-NOS us deixem aquest videos de les 6 classes que conformen la COMUNITAT DE PETITS. Gràcies a tots i totes per participar des de la distància i un cop més molt agraïdes per la vostra implicació.

EL QUE D’ARREL S’APRÈN MAI DEL TOT S’OBLIDA” Séneca

Des d’aquí volem aprofitar, també, per enviar un missatge als nens i nenes de P5 que el proper curs no estaran amb nosaltres, i enguany no ens hem pogut acomiadar com sempre com a Comunitat…Ja pujeu al primer pis, gràcies per cuidar de P3 i P4, heu estat uns companys i companyes fantàstics i us enyorarem moltíssim.

Ens retrobem al setembre amb moltíssimes ganes!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

RECULL PROPOSTES 6

Estimades famílies,

Aquí us deixem un nou recull amb imatges i vídeos de totes les vostres aportacions de la proposta 6. Esperem que us agradi!
Gràcies de part de la Comunitat de Petits.

Publicat dins de Cultura participativa, General, Infantil, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

Nou recull de propostes

Bon dia nenes, nens i famílies!

Us compartim novament un vídeo amb les propostes que heu anat fent a casa. Moltes gràcies de nou per la vostra participació! Ens agrada molt poder veure’us ni que sigui d’aquesta manera!

Una abraçada ben gran de part de tota la Comunitat de Petits!

PROPOSTES REFRESCANTS

Hola Nenes, Nens i Famílies!!

Com esteu? Com porteu el Confinament? Sembla que a poc a poc ja comencem a veure una mica la llum al final del túnel, oi?

Tal i com us vam informar la setmana passada hem donat per acabades les propostes dels Camins Confinats, ja que ara destinarem el temps a preparar les videotrucades. Mentre tant… hem pensat donar la benvinguda al mes de JUNY amb unes PROPOSTES REFRESCANTS.

A continuació us deixem el video amb 11 propostes, que cadascuna de les mestres ha pensat per vosaltres. Són propostes refrescants per ajudar-vos a passar els dies de més calor una miqueta més divertits. No cal que les feu totes la mateixa setmana…teniu fins el dia 19 de Juny, últim dia de curs per compartir-les amb nosaltres!

Però… no deixeu d’enviar-nos fotos, comentaris i videos de totes aquelles propostes que feu! I si en creeu de noves vosaltres feu-no-les arribar també!

Publicat dins de General | 1 comentari

DONA LA NOTA – ENCARA HI SOM A TEMPS

DONA LA NOTA, encara hi som a temps és un projecte iniciat pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals amb l’objectiu de que els nens i nenes prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental.

Des de l’escola ens sembla molt interessant participar en aquest projecte:

“Dona la nota” Encara hi som a temps. El repte de cantar per Salvar la Terra.

El proper dia 5 de juny de 2020 a les 11 del matí, coincidint amb el dia Mundial del Medi Ambient, farem sentir les nostres veus cantant tots junts “No Ens Desdibuixeu”.

En el següent document trobareu la cançó per començar a aprendre-la i més informació sobre el projecte.

Durant la setmana escolteu i practiqueu la cançó. Com més vegades millor!

El dia 5 de juny, a les 11h, us animem a participar enviant una fotografia i si voleu també un vídeo:

-Una fotografia quan estigueu cantant o fent el símbol de la iniciativa i l’envieu al correu de la mestra de música per poder fer, posteriorment, un muntatge de la vostra participació.

-Una gravació en vídeo mentre canteu la cançó (sencera, només un fragment, al balcó, a la vostra habitació, al carrer… com vulgueu!). I l’envieu al correu de l’escola per publicar-ho a l’instagram.

Prepareu bé la vostra veu perquè el nostre planeta ens necessita i és important que tothom ens escolti.

Som-hi cantaires!