PRESENTACIÓ DELS JOCS MATEMÀTICS ALS PADRINS DE 5è

Avui a la tarda els alumnes de P5 han vingut a presentar els Jocs Matemàtics als seus padrins de 5è. Això dóna tret de sortida a un curs escolar on els alumnes de P5 i 5è compartiran una estona setmanal junts.

SETMANA DEL LLIBRE EN CATALÀ

Divendres 14 de setembre, l’escola va participar en la Setmana del Llibre en català presentant el projecte de la Diputació de Barcelona “Lletra a lletra” en el qual participem conjuntament amb l’Ajuntament d’Abrera.

Va ser una experiència molt enriquidora.

LLIBRE DE L’ALUMNAT CURS 2018/19

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu el llibre de l’alumnat d’aquest curs escolar.

INICI DE CURS 2018/19

LLISTATS ALUMNES P3

Ja podeu consultar a la cartellera de l’interior del centre el llistat dels grups d’alumnes de P3 i els torns dels dies d’adaptació.

L’horari és de 9h a 13h

Cordialment,

L’Escola

FINAL DE CURS

Avui hem posat el punt i final al Curs 2017/18 amb les danses al pavelló i el comiat als alumnes de 6è. Després hem tornat a l’escola per acabar de celebrar el final de curs.

Ha estat un acte molt bonic i emotiu.

Gràcies a tots els que heu participat i ho heu fet possible.

CALENDARI ESCOLAR CURS 2018/19

NOU NAN DE LA COLLA GEGANTERA D’ABRERA

Avui hem rebut el nou nan de la colla gegantera d’Abrera per tal de saber quin nom ens agradaria posar-li.

Ha estat una activitat molt bonica.

Moltes gràcies a la colla gegantera d’Abrera per haver-nos presentat el nou nan i participar en la votació del seu nom!!

LLISTA ADMESOS I HORARI MATRÍCULA

FESTA COMIAT 6è

El dissabte a la tarda vam celebrar la Festa de 6è de la promoció 2009-2018. Va ser molt emotiva i molt bonica amb un treball i esforç molt gran per part de les famílies d’aquests alumnes.