SANT JORDI 2018

Aquesta setmana estem celebrant Sant Jordi amb moltes activitats.

El dilluns vam començar amb la visita de St.Jordi, la princesa i el drac de la mà de l’AMPA que ens van regalar llibres per les biblioteques d’aula. Moltes gràcies!!!

També vam compartir llibres i vam poder gaudir de l ‘obra de teatre dels alumnes de 4t que va ser tot un èxit!

Ara som dimecres i encara ens queden moltes activitats per gaudir!!!!

SANT JORDI 2018

BEQUES MENJADOR 2018/19

ABRERA EDUCA

ENTREVISTA A LA REGIDORA D’EDUCACIÓ D’ABRERA

El passat divendres, dins del projecte municipal de Lletra a lletra, els alumnes de 5èA van entrevistar a la Sra.Maria Jose Orobitg, regidora d’Educació d’Abrera i també escriptora.

Va ser una estona molt bonica!

Gràcies

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2018/19

OFERTA PROVISIONAL DE PLACES

Us comuniquem l’oferta provisional de les places vacants de cara al curs 2018-19.

La resta d’informació la trobareu també en el bloc i en el tauler d’anuncis que hi ha a l’interior del centre.

EDUCACIÓ INFANTIL

P3- 50 places

P4- 2 places

P5- 2 places

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

1r-2 places

2n- 0

3r- 0

4t- 4 places

5è- 0

6è- 2 places

PROVA DE SIRENES

PREINSCRIPCIÓ 2018/19

El Departament d’Ensenyament ens ha informat que hi ha previst que el dimarts 27 de març es publiqui la resolució sobre el procés de Preinscripció i Matrícula 2018/19.

Us deixem l’enllaç on ho podreu consultar:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CONCURS MUNICIPAL DE DIBUIX DE LES AIGÜES TER-LLOBREGAT AMB MOTIU DEL DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

ATLL lliura els premis del concurs de dibuix que organitza amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua

El concurs s’emmarca dins del programa educatiu Hidrus i està destinat a promoure i fomentar l’ús responsable de l’aigua entre els alumnes de primària

ATLL ha lliurat avui els premis del concurs de dibuix “Tal com raja”, que l’empresa ha organitzat, en el marc del seu programa educatiu Hidrus. Uns premis que es lliuren amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, festivitat que se celebra cada 22 de març amb l’objectiu de fomentar i promoure l’ús responsable de l’aigua.

L’acte s’ha celebrat a l’Escola Francesc Platón hi han assistit membres d’ATLL, de l’Ajuntament i de les tres escoles i l’institut.

Millor premi de dibuix

La categoria de millor dibuix estava adreçada a nens i nenes de 3r de primària que havien de representar la importància de l’aigua a les nostres vides, l’ús d’aquest recurs a les nostres llars i la seva importància en el medi. La guanyadora d’aquesta categoria ha estat una alumna de la classe de 3rB, Sofia Martínez Rojas.

FELICITATS SOFIA!!! I moltes gràcies a tots els altres nens que han participat.