LLISTATS ALUMNES P3

Ja podeu consultar a la cartellera de l’interior del centre el llistat dels grups d’alumnes de P3 i els torns dels dies d’adaptació.

L’horari és de 9h a 13h

Cordialment,

L’Escola

FINAL DE CURS

Avui hem posat el punt i final al Curs 2017/18 amb les danses al pavelló i el comiat als alumnes de 6è. Després hem tornat a l’escola per acabar de celebrar el final de curs.

Ha estat un acte molt bonic i emotiu.

Gràcies a tots els que heu participat i ho heu fet possible.

CALENDARI ESCOLAR CURS 2018/19

NOU NAN DE LA COLLA GEGANTERA D’ABRERA

Avui hem rebut el nou nan de la colla gegantera d’Abrera per tal de saber quin nom ens agradaria posar-li.

Ha estat una activitat molt bonica.

Moltes gràcies a la colla gegantera d’Abrera per haver-nos presentat el nou nan i participar en la votació del seu nom!!

LLISTA ADMESOS I HORARI MATRÍCULA

FESTA COMIAT 6è

El dissabte a la tarda vam celebrar la Festa de 6è de la promoció 2009-2018. Va ser molt emotiva i molt bonica amb un treball i esforç molt gran per part de les famílies d’aquests alumnes.

CONGRÉS DE CIÈNCIES

El passat divendres els alumnes de 2n ens van presentar el seu projecte dins del Congrés de Ciències.

Va ser molt interessant i ens va agradar moltíssim!!!

CANTÀNIA -PARTÍCULES-

Els alumnes de 6è van anar el dimarts 5 de juny a l’Auditori de Barcelona a participar a la Cantània amb alumnes d’altres escoles d’arreu de Catalunya.

Les famílies també van ser convidades i van gaudir d’allò més.

CONFERÈNCIA FUNDACIÓ ERNEST LLUCH

Com cada any, ens han vingut a visitar els membres de la Fundació Ernest Lluch per fer una xerrada sobre la persona que dóna nom a la nostra escola.

Els alumnes de 6è han estat molt entusiasmats en conèixer aspectes sobre Ernest Lluch per poder fer un escrit biogràfic que deixaran a l’escola.

Moltes gràcies a la Fundació Ernest Lluch.

DANSES DE FINAL DE CURS