Charles Darwin

Resum.

Charles Darwin va néixer a Shrewsbury la capital de Shropshire,

a l’oest d’Anglaterra. El 12 de febrer de 1809.Quan tenia 8 anys

la seva mare Susanna va morir.

Li agradava molt col·leccionar petxines,flors…

També va fer llargs viatges amb el vaixell que és diu Beagle per fer la volta al món. Durant tot el viatge paraven a les costes per descansar,Darwin aprofitava per explorar l’illa i recollir plantes insectes petxines…Però cada cop que passa una tormenta el cap li mareja, així s’haurà d’aguantar fins que passi el perill.

Quan va ser gran va classificar totes les especies que va recollir durant el viatge.

El dia 20 de gener de 1839 és casa amb la seva cosina Emma i van tenir 10 fills. Va escriure llibres quan estava malalt, alguns llibres els hi va interessar molt a la gent gairebé els

van comprar tots.

El 1881 sobreviu a un atac de cor, però el dia 18 d’abril de 1882 mor, ara esta enterrat a l’abadia de Westminster,entre tombes de reis,primers ministres i grans científics.

Opinió personal.

Aquest llibre m’ha agradat molt perquè vaig descobrir que Darwin va ser molt important i que va fer viatges com ara Amèrica.

amina drizi

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *