TROBADA ESPORTIVA

El passat dissabte 21 de maig vam celebrar la cloenda esportiva de l’associació esportiva de la ZER a la plaça del nostre poble El Poal. En aquesta trobada van participar els/les alumnes de la ZER amb les seves famílies i també va estar oberta a tots/es els/les nens/es de la comarca.

Les activitats que vam realitzar van ser tirada de bitlles, cucanyes infantils i una master class de Zumba. Va ser una tarda molt entretinguda!

Volem agrair la seva participació i col·laboració a les monitores que van dirigir tots els jocs infantils, a la Gemma, una de les practicants de la nostra escola, per realitzar una master class de Zumba molt dinàmica i divertida per grans i petits, a tots els membres de l’associació esportiva i a tots/es els/les participants en aquesta jornada esportiva.

Aquí us deixem un recull de fotos i un vídeo-resum d’aquesta jornada. No us ho perdeu!