Daily Archives: 2 maig 2016

SORTIDA ESTANY D’IVARS I MOLLERUSSA

El 14 d’abril, tots els alumnes de la ZER van fer la sortida de les activitats de les Jornades Culturals.
Al matí van estar a l’Estany d’Ivars. Allí, els alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial van descobrir la flora i la fauna de la zona mentre buscaven diferents rastres. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior van conèixer diversos ocells i com s’ha de realitzar l’anellament.

Després de dinar a l’Estany, Educació Infantil i Cicle Inicial van visitar els Formatges Camps on van aprendre com es preparen els formatges. En canvi, els més grans, van anar a l’Arxiu Comarcal de Mollerussa per saber quina feina s’hi duu a terme.