Daily Archives: 18 maig 2016

EXPOSICIÓ MITJANS DE TRANSPORT I SANT JORDI

Durant la setmana de Sant Jordi, hi va haver una exposició sobre els mitjans de transport. Els/les alumnes van fer un mitjà de transport amb material reciclat i amb l’ajuda de les famílies. Molts dels/de les alumnes van pensar en el Projecte que estem treballant aquest curs sobre els mitjans de transport concretament el tren i l’avió i així ho van demostrar confeccionant impressionants trens i avions! Però també hi va haver altres mitjans de transport com són el cotxe, l’autobús, la bicicleta, el camió… Realment molt originals!

Alhora, els/les alumnes van fer la seva rosa de Sant Jordi al taller d’expressió artística. Van quedar molt boniques!!!

Aquí teniu les fotos de les roses de  Sant Jordi i de l’exposició dels mitjans de transport!

Agraïm a tots/es els/les alumnes i totes les famílies la seva col·laboració i participació per poder dur a terme aquesta exposició!!!