Els conills de la classe de P4 hem anat a la biblioteca
Els conills estem estudiant el tema de l’aigua. Per això hem anat a buscar més informació a la biblioteca del nostre poble i també hem aprofitat la visita per mirar altres contes.
General
Els conills estem estudiant el tema de l’aigua. Per això hem anat a buscar més informació a la biblioteca del nostre poble i també hem aprofitat la visita per mirar altres contes.
Els/les nens/es d’Educació Infantil vam anar a visitar la Cripta de la Colònia Güell. No sabeu allà qui hi havia? Doncs, hi havia el Sr. Eusebi Güell i el Sr. Antoni Gaudí. Ells ens van explicar tal com va anar la construcció de la cripta i també ens van demanar si volíem donar-els-hi les nostres guardioles per acabar-la de construir. Com veureu vam acabar molt cansats !!
Per celebrar l’últim dia del trimestre els elefants de P5 i els conills de P4 també hem fet la mona de Pasqua. Un cop hem tingut la tortada ben untada amb nocilla, hi hem afegit els “lacasitos”, les plomes per adornar i nyam, nyam a menjar!!
Aquest any a l’escola hem treballat la vida i l’obra d’Antoni Gaudí.
Els nens i les nenes d’Educació Infantil ens hem dedicat a l’auca. Els dibuixos són obra dels nens i les nenes de P4 i P5. I els nens i les nenes de P3 han ajudat a pintar-los.
Ha arribat l’últim dia del trimestre. Després de treballar i aprendre molt la Vella Quaresma un regal ens ha portat i tots l’hem disfrutat. També, com podeu veure, ens ho hem passat molt bé fent la nostra mona de Pasqua amb xocolata i “lacasitos” i tampoc hi podien faltar algunes plomes.
Mireu, mireu, n’hi ha per llepar-se’n els dits!!!!
Els cargols hem estudiat els oficis. N’hem après molt.
Avui no ha plogut i hem fet una sortida per veure com treballen les perruqueres i quines eines i productes fan servir. La Raquel i l’Ester (les perruqueres) ens ho han explicat molt bé i també han fet uns pentinats super guais a la Jana i en Pau. Mireu, mireu !!
Els elefants hem estudiat un tema que ens ha entusiasmat, l’Univers. Hem après moltes coses i per buscar més informació hem anat a la biblioteca del poble. Ens agrada molt llegir i allà hem trobat molts llibres i contes interessants de l’Univers i d’altres temes.
Que bé ens ho hem passat llegint i mirant contes!
La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure’n alguns en directe i els hem donat menjar: pinso, blat de moro, verdura,… Tal com podeu observar a les fotos hem vist: galls, gallines i dos animals molt espectaculars com són els ducs, uns animals amb uns ulls molt grossos i que quan si veuen més, és a la nit.
Ja som uns astronautes! Ens vam endinsar a dins d’un planetari per veure els planetes. Que emocionant!
A la gespa tot fent una gimcana amb els planetes de roca i de gas ens ho vam passar d’allò més bé. Júpiter ens va passar per sobre i Saturn entre tots el vam aixecar.
Després de dinar un xic de constel·lacions ens van ensenyar. Super guai!!
Mireu quina activitat hem fet els cargolets. Com que estem estudiant els oficis i més concretament l’ofici d’astronauta, hem anat a la biblioteca del nostre poble a buscar informació sobre aquests temes.També hem aprofitat per passar una bona estona mirant alguns contes. Com ens anem fent grans, oi!!