El tió a Educació Infantil
Els/les nens/es d’Educació Infantil hem quedat molt sorpresos del que ens ha cagat el tió.
Això deu ser que ens hem portat molt bé!!
General
Els/les nens/es d’Educació Infantil hem quedat molt sorpresos del que ens ha cagat el tió.
Això deu ser que ens hem portat molt bé!!
Els més petits de l’escola us volen felicitar en aquests dies de Nadal dient el seu poema. Ja veureu que bé ho fan!
Bones Festes!!
A la classe dels conills ens ha visitat “la lluna” el conill de l’Aitana. L’hem pogut observar, mirar i tocar.
Sempre són difícils els primers dies a la nova escola. Com veureu en aquestes fotos ja ha canviat. Treballem molt per aprendre moltes coses, però també ho fem d’una manera divertida i així ens ho passem molt bé i som molt feliços.
Els/les nens/es de P4 i P5 hem anat de colònies al Mas Can Pic de Taradell. Com podreu veure aquí a les fotos hem fet un munt d’activitats i ens ho hem passat molt bé.
Els/les nens/es de la classe de P4 (Els conills), estem treballant el projecte de “L’aigua”. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.
Estem molt contents que els “raïms” i les “pomes” ens hagin visitat. Amb ells hem ballat unes danses que esperem que els hi hagin agradat. També hem jugat tots junts al nostre pati amb pales, rampins, galledes….Finalment, perquè es recordin dels nens i nenes de la classe dels cargols, els hi hem regalat molinets de vent. Esperem que faci vent!!
Fins ben aviat.
Els més petits de l’escola hem anat d’excursió a Mas Can Pic. Hem marxat molt contents amb l’autocar i el dia ens ha acompanyat. Després d’esmorzar, ens hem posat a treballar tot fent de carreters i de cuiners. Pares, mares, ja no haureu de cuinar més, són uns grans experts!! No heu tastat les galetes que han portat! Ens ho hem passat molt bé, jugant i aprenent, com ho podeu veure en aquestes fotos.