Sortida a la Colònia Güell
Els/les nens/es d’Educació Infantil vam anar a visitar la Cripta de la Colònia Güell. No sabeu allà qui hi havia? Doncs, hi havia el Sr. Eusebi Güell i el Sr. Antoni Gaudí. Ells ens van explicar tal com va anar la construcció de la cripta i també ens van demanar si volíem donar-els-hi les nostres guardioles per acabar-la de construir. Com veureu vam acabar molt cansats !!