Sortida a la Colònia Güell

Els/les nens/es d’Educació Infantil vam anar a visitar la Cripta de la Colònia Güell. No sabeu allà qui hi havia? Doncs, hi havia el Sr. Eusebi Güell i el Sr. Antoni Gaudí. Ells ens van explicar tal com va anar la construcció de la cripta i també ens van demanar si volíem donar-els-hi les nostres guardioles per acabar-la de construir. Com veureu vam acabar molt cansats !!


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>