Els més grans de l’Escola Bressol “Mare Teresa” ens han fet una visita

Estem molt contents que els “raïms” i les “pomes” ens hagin visitat. Amb ells hem ballat unes danses que esperem que els hi hagin agradat. També hem jugat tots junts al nostre pati amb pales, rampins, galledes….Finalment, perquè es recordin dels nens i nenes de la classe dels cargols, els hi hem regalat molinets de vent. Esperem que faci vent!!
Fins ben aviat.



Els cargols hem anat d’excursió a Mas Can Pic “Taradell”

Els més petits de l’escola hem anat d’excursió a Mas Can Pic. Hem marxat molt contents amb l’autocar i el dia ens ha acompanyat. Després d’esmorzar, ens hem posat a treballar tot fent de carreters i de cuiners. Pares, mares, ja no haureu de cuinar més, són uns grans experts!! No heu tastat les galetes que han portat! Ens ho hem passat molt bé, jugant i aprenent, com ho podeu veure en aquestes fotos.



Colònies: bon dia!







Colònies: bona nit






Colònies: tenim gana!



Colònies: primeres activitats











Colònies: ja hem arribat!





La classe dels elefants de P5 hem fet la mona de Pasqua

Com veureu en aquestes fotos els elefants també hem fet de cuiners. La mona l’hem adornat amb nocilla i lacasitos. Ens ha quedat boníssima i en un tres i no res en l’hem menjada tota!!



La classe dels conills de P4 hem fet la mona de Pasqua

Com veureu en aquestes fotos els conills de P4 hem fet de cuiners. L’últim dia del trimestre per esmorzar, hem fet la mona de Pasqua i tot seguit ens l’hem menjada. Ha quedat boníssima, per llepar-se’n els dits!!



La classe dels cargols de P3 hem fet la mona de Pasqua

Com veureu en aquestes fotos els més petits també fem de cuiners. L’últim dia d’aquest trimestre, per esmorzar, hem fet la mona de Pasqua i tot seguit hem passat a l’acció “nyam, nyam”. N’hi ha per llepar-se’n els dits!!.