Els elefants i els conills també fem la mona de Pasqua

Per celebrar l’últim dia del trimestre els elefants de P5 i els conills de P4 també hem fet la mona de Pasqua. Un cop hem tingut la tortada ben untada amb nocilla, hi hem afegit els “lacasitos”, les plomes per adornar i nyam, nyam a menjar!!



L’auca de l’Antoni Gaudí

Aquest any a l’escola hem treballat la vida i l’obra d’Antoni Gaudí.

Els nens i les nenes d’Educació Infantil ens hem dedicat a l’auca. Els dibuixos són obra dels nens i les nenes de P4 i P5. I els nens i les nenes de P3 han ajudat a pintar-los.



Sortida a la Granja Soler (P4)

La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure’n alguns en directe i els hem donat menjar: pinso, blat de moro, verdura,… Tal com podeu observar a les fotos hem vist: galls, gallines i dos animals molt espectaculars com són els ducs, uns animals amb uns ulls molt grossos i que quan si veuen més, és a la nit.



Els cargols de la classe de P3 hem anat a la biblioteca

Mireu quina activitat hem fet els cargolets. Com que estem estudiant els oficis i més concretament l’ofici d’astronauta, hem anat a la biblioteca del nostre poble a buscar informació sobre aquests temes.També hem aprofitat per passar una bona estona mirant alguns contes. Com ens anem fent grans, oi!!



El tió a Educació Infantil

Els/les nens/es d’Educació Infantil hem quedat molt sorpresos del que ens ha cagat el tió.

Això deu ser que ens hem portat molt bé!!



Poemes de Nadal 2014

Els més petits de l’escola us volen felicitar en aquests dies de Nadal dient el seu poema. Ja veureu que bé ho fan!

Bones Festes!!

Poema de P3

Poema de P4

Poema de P5



A la classe de P4 (els conills) ens ha visitat “la lluna”

A la classe dels conills ens ha visitat “la lluna” el conill de l’Aitana. L’hem pogut observar, mirar i tocar.



ELS PRIMERS DIES DELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA (ELS CARGOLS)

Sempre són difícils els primers dies a la nova escola. Com veureu en aquestes fotos ja ha canviat. Treballem molt per aprendre moltes coses, però també ho fem d’una manera divertida i així ens ho passem molt bé i som molt feliços.



Colònies P4 i P5

Els/les nens/es de P4 i P5 hem anat de colònies al Mas Can Pic de Taradell. Com podreu veure aquí a les fotos hem fet un munt d’activitats i ens ho hem passat molt bé.



La classe dels conills de P4 visita la biblioteca del poble

Els/les nens/es de la classe de P4 (Els conills), estem treballant el projecte de “L’aigua”. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.