Per celebrar l’últim dia del trimestre els elefants de P5 i els conills de P4 també hem fet la mona de Pasqua. Un cop hem tingut la tortada ben untada amb nocilla, hi hem afegit els “lacasitos”, les plomes per adornar i nyam, nyam a menjar!!
Aquest any a l’escola hem treballat la vida i l’obra d’Antoni Gaudí.
Els nens i les nenes d’Educació Infantil ens hem dedicat a l’auca. Els dibuixos són obra dels nens i les nenes de P4 i P5. I els nens i les nenes de P3 han ajudat a pintar-los.
La classe dels conills de P4 hem treballat els animals de la granja. Per això, hem anat a veure’n alguns en directe i els hem donat menjar: pinso, blat de moro, verdura,… Tal com podeu observar a les fotos hem vist: galls, gallines i dos animals molt espectaculars com són els ducs, uns animals amb uns ulls molt grossos i que quan si veuen més, és a la nit.
Mireu quina activitat hem fet els cargolets. Com que estem estudiant els oficis i més concretament l’ofici d’astronauta, hem anat a la biblioteca del nostre poble a buscar informació sobre aquests temes.També hem aprofitat per passar una bona estona mirant alguns contes. Com ens anem fent grans, oi!!
Sempre són difícils els primers dies a la nova escola. Com veureu en aquestes fotos ja ha canviat. Treballem molt per aprendre moltes coses, però també ho fem d’una manera divertida i així ens ho passem molt bé i som molt feliços.
Els/les nens/es de P4 i P5 hem anat de colònies al Mas Can Pic de Taradell. Com podreu veure aquí a les fotos hem fet un munt d’activitats i ens ho hem passat molt bé.
Els/les nens/es de la classe de P4 (Els conills), estem treballant el projecte de “L’aigua”. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.