Els/les nens/es de la classe de P5 (Els elefants), estem treballant el projecte de l’univers. Per buscar més informació hem visitat la biblioteca del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.
Tots els/les nens/nenes d’Educació Infantil hem fet una sortida per observar la primavera. Hem conegut uns quants ocells (Mallerenga blava, Mallerenga carbonera, Pit -roig, Merla) del nostre entorn i també alguns arbres, arbusts i flors (Pi, Cedre, Roure, Alzina, Boix i Violetes).
Hem passat un dia molt divertit, tot i que, quan tornàvem cap a l’escola, hem hagut de posar pedres a les butxaques dels nens perquè no se’ls endugués el vent.
La classe dels cargols de P3 hem treballat els oficis. Per això, hem anat a visitar dos d’aquests oficis: el mecànic i la perruquera. Ha estat molt interessant i hem après molt. Donem les gràcies als Tonis i a la Raquel.
A la classe de P-4, varem tenir una visita molt simpàtica.
En “rekito” el conill porquí de l’Anna i l’Esteve ens va visitar i el vam poder observar i tocar.
Els/les nens i nenes de la classe dels conills P-4 estem estudiant els oficis, i el dimarts 21 de maig vam anar a visitar el mecànic Barba i el Centre Veterinari Voltregà. Quantes coses que vam aprendre!!
Els/les nens i nenes d’Educació Infantil a la tardor vam plantar les nostres verdures i herbes aromàtiques: pastanagues, col-i-flors, julivert, menta,…Aquí podeu veure una mostra dels nostres productes.
Avui hem estat molt contents. Els/les nens/es de la guarderia Mare Teresa ens han fet una visita. Hem ballat, hem jugat a la sorrera i els hi hem regalat una bisera per protegir-se del sol. Tots junts ens ho hem passat molt bé.
La classe dels conills fem uns treballs de pintura molt divertits. Primer pintem amb esponges i després amb pintura negra fem un dibuix.
Mireu que bonics ens han quedat!!