24
05
2016
Com a sortida de fi de curs i relacionat amb els oficis que hem treballant, els cargolets (nens i nenes de P3), hem anat a la “Llobeta”(casa de colònies d’Aiguafreda), amb autocar, que ens feia molta il·lusió.
Com ho podeu veure, nosaltres hem set els protagonistes. Hem fet de trapezistes, acròbates, malabaristes, equilibristes,…i també pallassots. El dia ens hi ha acompanyat i tot ha sortit rodó. Ens ho hem passat molt bé. Això si, hem arribat molt cansats.
General
19
05
2016
Avui a la tarda la mare de la Ivet, la Raquel, ens ha vingut a explicar el seu ofici. Ella treballa a l’hospital d’infermera. Ens ha explicat tot el que es fa en un hospital i també ens ha portat un munt de material i instrumental que ella fa servir. Finalment hem fet de malalts i ens ha posat tiretes, ens ha embenat i hem pogut escoltar un fonendoscopi.
Hem après molt i ens ho hem passat molt bé. La Raquel ho ha fet super bé. Tots junts li donem les gràcies i li fem un gran petonàs.
General
18
05
2016
Ens ha agradat molt que els nens i les nenes de l’Escola Bressol “Mare Teresa” ens hagin vingut a veure. Tots junts hem cantat cançons, hem ballat i també jugat amb el NINUS.
Després hem sortit una estoneta al pati a jugar amb les pales i les galledes.
Ens ho hem passat molt bé. Fins un altre dia.
General
12
05
2016
El dimarts dia 3 de maig marxem tots de colònies molt emocionats. Quan arribem al Mas Can Pic la Cèlia, la Clàudia i en Joan ja ens esperen. Amb ells fem moltes activitats divertides. També tenim estones per jugar a la gran esplanada de la casa amb els nostres amics. A la nit, després de sopar, per fi trobem el bandoler Toca-sons, quina emoció!! Ja estem tots molt cansats i amb ganes de dormir amb els nostres companys. El dimecres dia 4 moltes més activitats encara ens esperaven fins que arriba l’hora de tornar a casa.
Ens ho hem passat tots molt i molt bé!!!
General
10
05
2016
A la classe dels conills aquest trimestre treballem el tema de l’aigua. Per això hem anat a buscar més informació a la biblioteca del poble. La Iris ens ha explicat un conte molt bonic i la bibliotecària ens ha informat del funcionament de la biblioteca. Ens han deixat alguns llibres i contes a fi de poder treballar millor aquest tema.
Sortides
5
05
2016
Els més petits de l’escola hem anat a celebrar Sant Jordi fora de l’escola. Els cargols de P3 hem anat a la biblioteca Marquès de Remisa a veure l’espectacle infantil “Lentament”. Els conills de P4 i els elefants de P5 hem anat als Jardins del Despujol a veure l’espectacle de titelles “Contes que sonen”.
Uns espectacles de gran qualitat.
General
3
05
2016
Avui els cargols com que estem estudiant els oficis, hem anat a la perruqueria “LA PELU”. La Raquel ens ha explicat què hi anava a fer la gent a la perruqueria i també quines màquines, eines i productes utilitzaven. Ho ha fet molt bé.!! Després ha fet diferents pentinats a alguns nens i nenes.
Finalment els cargols també han fet de perruquers o perruqueres amb els seus companys o companyes. Ai!! I perquè no?, tots hem marxat amb els cabells una mica pintats de diferents colors. Que divertit!! Ens ha agradat molt.
General