per Mariam

Hem muntat la nostra classe. Per a què ho enteneu, la nostra classe  abans era un ambient i quan vam començar el curs tot estava guardat als armaris i totes les parets sense res. Hem tingut que posar tot al seu lloc.

La classe ja la tenim muntada, tot esta al seu lloc, el peix a la peixera, les coses col·locades, el cartells fets i penjats a la paret, material ordenat, rellotge, penjadors i penjagots a la paret, biblioteca ordenada amb llibres registrats, càrrecs decidits, jocs ordenats,…Només ha quedat sense fer la instal·lació de la pica perquè encara no hem rebut l’ajut de cap persona coneguda que sàpiga del tema.

Quan hem acabat això de preparar la classe perquè estiguem a gust ja que passem tan temps allà, hem decidit fer un mural explicant com ho hem fet.

Les conclusions de tot plegat les estem fent a un programa d’internet que serveix per fer presentacions a la web. Quan acabem la presentació ja la penjarem aquí.