Ja tenim la classe montada
per Mariam
Hem muntat la nostra classe. Per a què ho enteneu, la nostra classe abans era un ambient i quan vam començar el curs tot estava guardat als armaris i totes les parets sense res. Hem tingut que posar tot al seu lloc.
La classe ja la tenim muntada, tot esta al seu lloc, el peix a la peixera, les coses col·locades, el cartells fets i penjats a la paret, material ordenat, rellotge, penjadors i penjagots a la paret, biblioteca ordenada amb llibres registrats, càrrecs decidits, jocs ordenats,…Només ha quedat sense fer la instal·lació de la pica perquè encara no hem rebut l’ajut de cap persona coneguda que sàpiga del tema.
Quan hem acabat això de preparar la classe perquè estiguem a gust ja que passem tan temps allà, hem decidit fer un mural explicant com ho hem fet.
Les conclusions de tot plegat les estem fent a un programa d’internet que serveix per fer presentacions a la web. Quan acabem la presentació ja la penjarem aquí.


i si algún pare/mare sap instal·lar una pica… estem de 9:00h a 12:30h i de 3:00 a 4:30
:);)xdxD
yo see pero si solo ahi que picar es mui facil Xd o no alejandra picas unas cuantas vezes cojes la pica i la metes mira que facil me va bien el 21 jejejejeejej de decembre del 2020 xD
Jeje clar! hi ha que picar, per això es diu pica, jeje! Jejejejejejeje o també pot ser del 2019, ehh!
no esque millor mews tard aixi dic que en aquell dia estic malalt i pica te sentit molt bo jeejejejeje
jejejejejeje però no pots estar malalt si s’acaba el món!!! (es broma)