Els nens i nenes de 5è A han fet aquest treball de Mondrian a plàstica en anglés.
[youtube]https://youtu.be/0XnpHkXtogY[/youtube]
Els nens i nenes de 5è A han fet aquest treball de Mondrian a plàstica en anglés.
[youtube]https://youtu.be/0XnpHkXtogY[/youtube]
Els nens i nenes de sisè estan fent aquestes boniques fulles de tardor…aviat les tindrem totes!!
| De fulles de tardor |
| De 30 octubre 15 |
Aqui teniu els dibuixos del llibre “El Nen” de Roald Dahl fets pels nens i nenes de 6è A

El dibuixos dels nens i nenes de 5è B

Els “Culdolla” vist pels nens i nenes de 6è B
We have made pictures in the style of Mondrian.
His style consists of geometric shapes, horizontal and vertical lines, and primary colours.
![]() |
| De Collage Mondrian 5è B |
Els nens i nenes de 5è B han fet aquets bonics Zentangles
![]() |
| De collage zentangle 5è B |
Aquest és el treball dels refugiats Sirians que han fet els nens i nenes de 5è B
![]() |
| De Collages Refugiats sirians 5è B |
Els nenes i nenes de sisè A han plasmat l’actualitat dels refugiats Sirians en aquestes obres…
![]() |
| De Collages |
Els nens i nenes de cinquè han fet aquest bonic regal i missatge pels seus companys/es de sisè.
Molta sort en la nova etapa que comenceu!!