Cap gros d’en Marc

En Marc de cinquè música ens ensenya el cap gros que ha fet i ens explica com l’ha fet. Moltes felicitats Marc !!


[youtube]https://youtu.be/eK_spHddlmI[/youtube]

Autoretrats de 5è

Els nens i nenes de cinquè estan fent aquets preciosos autoretrats !!

Antifaços de 5è

Els nens i nenes de 5è han fet aquets bonics antifaços amb pasta de sopa, un resultat espectacular.

Fent màscares de guix

Els nens i nenes de sisè han fet avui màscares de guix… una sessió ben divertida !!

ANIMACIONS PER LA PAU

Els nens i nenes de sisè han fet aquestes boniques animacions per la Pau amb la tècnica del Stop Motion.
Moltes felicitats a tots i totes per la vostra feina !!!

[youtube]https://youtu.be/waiYitbHRHs[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/KUmqMaD2CDs[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/jV96LTw1yn8[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/_P3SY_oGLgI[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/FFZyziET9Gc[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/nmBzv8iX9E0[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/dWpUxRnqr3g[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/J5Ga1aW4FL0[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/a0kUN-QfC88[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/6O5xiQMzuAU[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/0GD4Gp1stPI[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/5Ks7Wq7gVLs[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/GA-1uP-bx2c[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/lGEqSSD9PbQ[/youtube]

PREPARANT STOP MOTION

Els nens i nenes de sisè estan preparant unes animacions en Stop Motion per conmemorar el DENIP el proper dia 30 de gener… ja us ensenyarem el resultat…