Inspirats en el taller que van fer els nens i nenes de 2n a la Fundació Miró, han fet aquestes boniques tapes d’àlbum
![]() |
| De Collage tapes de 2n |
Inspirats en el taller que van fer els nens i nenes de 2n a la Fundació Miró, han fet aquestes boniques tapes d’àlbum
![]() |
| De Collage tapes de 2n |
Mirreu com balla la ballarina de Pau Gargallo enmig dels colors que li han ofert els nens i nenes de primer B
![]() |
| De Collages |
Aquets són els treballs dels nens i nenes de primer inspirats en el treball de Keta Pacovska



Els nens i nenes de primer s’han transformat en personatges fantàstics…
Aqui us deixem algunes de les imatges del taller que van fer els nens i nenes de segon a la Fundació Miró la setmana passada, van ” plantar” llavors de colors i també van experimentar amb diferents tècniques…
Els nens i nenes de segon han fet aquestes interpretacions del quadre “El Carnaval de l’Arlequí” de Joan Miró.

[youtube]https://youtu.be/1aLsF5jLTiU[/youtube]
Els nens i nenes de primer A han jugat amb la taula de llum, experimentant amb diferents materials i intentant crear un personatge a partir d’aquests elements.
Us deixo les imatges de la visita que vam fer ahir amb els nens i nenes de primer al MNAC, “Històries en Relleu”, on vam veure escultures… tota una experiència…
[youtube]https://youtu.be/gLUmZ4BNu58[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/q7mjuCLrFQw[/youtube]
Els nens i nenes de segon han fet aquestes precioses màscares, en una primera sessió han fet l’estructura de la màscara, ens ha vingut a ensenyar com fer-ho en Juan Antonio, pare de l’Elias, i en una segona sessió, cadascú ha creat el seu personatge.
Aqui teniu el preciós resultat del treball….
[youtube]https://youtu.be/xXPyMUB9c68[/youtube]
![]() |
| De Collage màscares de 2n |