Després de llegir el conte de la Petita Amèlia es fa gran , amb les precioses il·lustracions de Paula Bonet, els nens i nenes de primer han volgut fer les seves il·lustracions.
Després de llegir el conte de la Petita Amèlia es fa gran , amb les precioses il·lustracions de Paula Bonet, els nens i nenes de primer han volgut fer les seves il·lustracions.
Els nens i nenes de Cicle Inicial un any més han fet cagar al Tió de l’escola, amb tota la il·lusió del món!!
[youtube]https://youtu.be/cJ0mGazsAkU[/youtube]
El nostre Caga Tió no para de menjar… a veure què passarà…
Els nens i nenes de segon han treballat la cançó de la Manuelita, l’han ballat i s’emporten de record la seva Manuelita particular.
[youtube]https://youtu.be/J9fxsbvu1UM[/youtube]
Els nens i nenes de ssegon han fet aquestes boniques postals de Nadal.
Els nens i nenes de 2n B han fet aquests bonics robots.
Els nens i nenes de primer ens saluden desde les seves boles de neu…
Els nens i nenes de primer A han fet aquestes boniques portades de flors.
Els nens i nenes de primer han fet aquests bonics dibuixos pel cançoner.
[youtube]https://youtu.be/nx-Fp3HWCIg[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/J8c7sWsIOfU[/youtube]
Els nens i nenes de primer volen per l’espai!!