Els nens i nenes de primer B han expressat la Gala de Dansa a través del collage, amb aquestes figures en moviment.Una preciossitat de treball. En aquest enllaç els podreu veure tots.
Cicle Inicial
La llegenda de Sant Jordi
Els nens i nenes de primer B han fet aquests bonics teatrins i personatges de la llegenda de Sant Jordi!! En aquests enllaç els podreu veure tots.
Personatges de la Llegenda de Sant Jordi
Els nens i nenes de segon han fet aquestes boniques titelles de la llegenda de Sant Jordi. En aquest enllaç els porde veure tots.
La Llegenda de Sant Jordi
Els nens i nenes de primer A han fet aquets bonics teatrins i els personatges de la llegenda de Sant Jordi, la princesa, el drac, el cavaller i com no, la rosa!!!! Ara a jugar i a inventar històries amb els nostres personatges.
En aquest enllaç els podrem veure tots.
Sant Jordi en negre i vermell
Els nens i nenes de 2n A han dibuic¡xat els personatges de la llegenda de Sant Jordi en negre i vermell, amb tinta xinesa negra i anil·lina vermella, aquets són els preciosos dibuixos. En aquest enllaç els podreu veure tots.
Els nostres Monogrames
Les nenes i els nens de primer vam anar a Sitges i van poder conèixer més coses de l’obra de Santiago Rusiñol.
Una de les coses que hem aprés és que aquesta imatge correspon al seu monograma:

Veient aquest monograma podem saber que a en Santiago Rusiñol li agradava pintar, escriure i que erea un gran col·leccionista de ferro forjat.
Els nens i nenes de primer B han fet els seus monogrames amb les coses que més els agraden utilitzant la tècnica del collage i la pintura.
Han sortit uns treballs preciosos, en aquest enllaç els podreu veure tots.
I en aquest altre enllaç podeu veure com expliquen en video els seus monogrames.
Personatges del Circ
Els nens i nenes de 2nB han fet aquets bonics personatges del circ amb tinta xinesa negra i anil·lina vermella, una preciossitat!!!
En aquest enllaç els podreu veure tots.
Vitralls
Les nenes i els nens de segon A, la classe dels “Vitralls” van fer aquests bonics vitralls en la sortida que es va fer divendres 29 de març al Poble Espanyol, aquí els podeu veure amb els seus marcs i ben decorats.
En aquest enllaç els podreu veure tots.
Punts de llibre dels nens i nenes de segon
Aquest són els preciosos punts de llibre de les nenes i els nens de segon, per gaudir llegint per Sant Jordi.
Les butxaques de la Lola Pelillos
Les nenes i els nens de primer A han fet aquestes divertides “Loles Pelillos” amb les butxaques ben plenes de totes les coses que voldrien tenir a les seves butxaques… En aquest enllaç els podreu veure tots.
[youtube]https://youtu.be/4Iqq6jtJF7Q[/youtube]