D’excursió a Canoves. Visitem el parc natural del Montseny

Dijous 21 de març de 2013

El dia 20 de març vam anar a Cànoves a visitar el parc natural del Montseny. A l’excursió hi havia els alumnes de cinquè de quasi totes les escoles de La Garriga i alguna escola de Figaró.

Vam marxar amb autocar i quan vam arribar, vam esmorzar. Al cap d’una estona, ens vam reunir amb tots els alumnes, després vam anar a passejar i vam estar observant les coses que teníem al voltant.

Ens vam tornar a reunir amb tots els alumnes i vam començar una sèrie de proves. En una prova havíem d’aixecar unes galledes i trobar uns dibuixos de coses que poden haver en un parc natural. En una altra havíem de fer una mena de relleus. I per últim hi havia una que havíem de construir un parc natural. També vam fer un joc de dues persones que es posaven unes escombraries a l’esquena i els altres havien d’encistellar plàstics. I per últim vam fer un joc de mímica. També vam veure la carbonera, que era una muntanya de terra que transformava troncs d’alzina en carbó i treia molt de fum.

Al cap d’una estona vam dinar, quan vam acabar vam jugar una estona i ens van cridar per anar a veure una mena d’espectacle. Quan es va acabar vam anar a l’autocar i vam tornar a La Garriga.

Ens ho vam passar molt bé!

Maria Bonet

VIu al parc on PhotoPeach