La classe de 5èA hem fet el mural de decoració del vestíbul d’entrada de l’escola.
Som la classe de Jocs Olímpics Rio de Janeiro 2016.

A plàstica hem volgut fer un treball barrejant l’obra de l’artista Yayoi KUSAMA , artista japonesa, i els fruits de la tardor.
Colors estridents i PUNTS, MOLTS PUNTS……
El resultat ha estat bonic . Aquí teniu una mostra.