Hola a tots i totes , estem molt contents/es de estar a Cicle Superior i ser dels grans de l’escola!!!
5è A


5è B


Aquí teniu el vídeo amb les imatges d’abraçades que ens vau enviar. La veritat és que són moments preciosos!

Vet aquí un recull de les mascaretes amb missatge que es van demanar durant el confinament. Quina imaginació!

Hola a tots i totes!!
Durant les dues darreres setmanes de curs els nens i les nenes de 5è estan pensant diferents reptes per no avorrir-nos durant l’estiu. Són molt originals i divertits. Qui serà capaç de fer-los tots?? 🙂 Ànims!!
Bon estiu a tothom!!

Iván
Hola famílies!
Aquesta setmana hem practicat a casa amb aquelles disciplines del circ que més ens agraden (malabars, equilibris, màgia…). Com que ho hem practicat durant el curs a les sessions d’Educació Física ja tenim experiència. Ens han quedat uns vídeos i unes fotos fantàstiques. Feu-li un cop d’ull!!!
Iván

Hola a tothom!!!
Aquesta setmana m’heu fet arribat moltes fotos fent alguna activitat física (patinant, anant amb bicicleta…). M’encanta que seguiu actius. Us comparteixo les imatges dels vostres companys i companyes.
Us envio una abraçada ben forta!!
Iván

Aquí tenim un recull de les fotos matemàtiques que ens han fet arribar els nens i nenes de 5è!
Una abraçada i Salut per tothom.

Bon dia famílies!
En el projecte d’anglès habitats&ecosystems, hem pogut aprendre molt sobre els ecosistemes, els èssers vius i la nostra petjada en el medi que ens envolta, que està éssent molt negativa…
És un tema que ens preocupa molt i hem decidit fer un vídeo amb idees pràctiques sobre com poder millorar aquest problema!
Aquí el podeu veure: https://photos.app.goo.gl/k8UokqDrBeyp7q6i9
I segur que hi ha moltes més! Cada acció és important! T’uneixes a la nostra lluita contra el canvi climàtic?
Les classes de 5è
Bon dia famílies!
Durant aquest trimestre, a la nostra escola s’ha engegat l’aula d’acollida destinada als alumnes nouvinguts i nouvingudes de 3r a 6è de Primària.
A través de jocs, dinàmiques, cançons i balls, teatre, lectures, converses, presentacions orals…tots ells i elles estan fent un gran progrés a l’hora de comunicar-se en llengua catalana i trobar el seu lloc dins de la nostra escola, una escola que acull, que estima a tothom, que abraça la diferència cultural.
Els i les alumnes han pogut gaudir d’aquest espai i han treballat de valent, amb molta il·lusió i alegria, per millorar cada dia amb més seguretat i confiança.
En aquest link veure algun exemple de la feina que s’està fent…https://photos.app.goo.gl/PxNnq8nKTjdEg5zX6
Felicitats i a seguir aprenent cada dia!