GRÀCIES A LES DONES QUE HAN FORMAT, FORMEN I FORMARAN PART DE LA NOSTRA VIDA!!!

Per començar el treball de POP -ART , em fet un treball plàstic de DRiPPING Utilitzat per diferents artistes del POP-ART com Andy Warhol.
El màxim representant del Driping és Jackson Pollock.
Hem utilitzat diferents materials i utensilis per la nostra creació.: pintura de colors, cordill de cotó, pebre, guixos de colors, coladors, pipetes, ratlladors……..El procés ha estat molt interessant i el resultat també.
PER FI D’EXCURSIÓ!!!!!!
Avui els nens i nenes de 5è A hem fet la primera sortida del curs.
Hem anat a fer escalada a la FOIXARDA a Montjuic. Ho hem passat genial i hem fet molt i molt esport!!
Mireu semblem escaladors professionals…

FOTOS DE LA SORTIDA D’ESCALADA 5è A
Al llarg de la setmana CULTURAL i dins del treball d’Àfrica hen fet unes fantàstiques màscares africanes amb cartró.
Mireu el resultat!!


Hem collit aloe vera de l’hort i ens emportarem un troç a casa. És una planta amb moltes utilitats.
També hem netejat la nostra parcel·la d’hort, les males herbes surten de seguida!!!

També hem transplantat alguns espinacs i alls tendres al nostre troç per deixar buit l’altre pels companys de 3r


Aquest matí i per acabar la SETMANA CULTURAL el RAUL i el seu grup de música Irlandesa han vingut a compartir amb nosaltres tota la part musical d’aquest magnífic país que és IRLANDA.
HEM BALLAT MOOOOOLT!!

Hello!
Des de fa unes setmanes hem estat fent un circuit elèctric. Hem creat un joc que connecta banderes amb països i un altre que connecta monuments amb ciutats. Aquest és el resultat.