Avui hem donat els premis dels Grups guanyadors.
Felicitats a tots i a totes!!!!
Avui hem donat els premis dels Grups guanyadors.
Felicitats a tots i a totes!!!!
Hola families!
Els alumnes de 5è estan treballant el circuit elèctric a Science. En grups han dissenyat la seva maqueta, l’han construit, pintat i han afegit un circuit elèctric per dins. Estan fets uns artistes i electricistes.
Per fi ja hem pogut anar a buscar les nostres peces de ceràmica al taller.
HAN QUEDAT FANTÀSTIQUES!! MIREU EL RESULTAT!!
Nosaltres mateixos ens hem sorprès de com han quedat.
