A l’assignatura de MEDI NATURAL ara toca estudiar l’aparell respiratori.
Avui per grups hem fet una maqueta de l’aparell respiratori i hem pogut veure com funciona i quina feina fa el DIAFRAGMA en el procés de la respiració.
A l’assignatura de MEDI NATURAL ara toca estudiar l’aparell respiratori.
Avui per grups hem fet una maqueta de l’aparell respiratori i hem pogut veure com funciona i quina feina fa el DIAFRAGMA en el procés de la respiració.
A Plàstica hem fet un treball de MANGA dibuixos japonesos.
Com sempre diem sou uns artistes!!
Retrats, cos sencer, lletres títols…
un bon treball!!!!

DINÀMICA PER TREBALLAR LA RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
Per grups hem representat diferents situacions on el CONFLICTE era el protagonista i la resta des de fora hem donat diferents solucions a les diferents situacions plantejades.

ELS PROBLEMES TENEN SOLUCIÓ FOTOS
Aquest tema ens donarà per fer molta feina aquest trimestre.
Veurem una pel·lícula que ens ajudarà a entendre moltes coses.
“UN PUENTE HACIA TERABITHIA”


Per practicar i descobrir que les fraccions són reparticions de la unitat en parts iguals, hem fet un taller amb els nostres amics PLAYMÒBILS i unes galetes ben rodones.
NO HA ESTAT TAN FÀCIL COM SEMBLAVA!!!
Aquesta tarda hem fet un munt de coses….
Hem berenat la coca de tardor que hem fet aquest matí.
Hem cantat i ballat.
Hem jugat a jocs de taula i escoltat música.
I sobretot ho hem passat molt bé
Bona castanyada a tots i totes!!!!
Altres anys haviem convidat a l’escola a alguns avis i àvies perquè ens expliquessin com celebraven ells de petits aquestes dates.
Aquest curs amb la pandèmia hem trobat la solució per continuar gaudint dels nostres avis/es… els mitjans audiovisuals
Hem vist els vídeos que ens han gravat i ens han encantat.
Gràcies per compartir els vostres records amb nosaltres.




Per celebrar la castanyada hem fet un taller de cuina .
COCA DE TARDOR, una recepta molt bona amb fruits secs, queda boníssima!!!
Les hem fet en grups i les esmorzarem divendres de castanyada.
Davantals, morters, cullarots …. com ens agrada fer pastetes!!

La tardor ha arribat i la classe s’ha omplert d’animals….
SOM UNS VERITABLES ARTÍSTES!!!

Avui el Pablo instructor de Karate de la nostra escola , ja fa molts anys, ens ha fet una classe de KARATE a l’hora d’Educació Física.
Ha estat molt bé i hem après moltes coses sobre aquesta Art Marcial
