Els alumnes de Cicle Superior han fet unes fotografies matemàtiques fantàstiques.
Aquí teniu una mostra, són boníssimes!!!!





Dissabte van marxar els nostres companys i les nostres companyes de Finlàndia.
Ha estat una experiència única! Gràcies a les famílies que han acollit a algun nen o nena.
