Seguint amb el treball que estem fent sobre Andy Warhol ara ha tocat el tema de la publicitat. Hem creat o imitat el seu estil…ha quedat fantàstic!

Seguint amb el treball que estem fent sobre Andy Warhol ara ha tocat el tema de la publicitat. Hem creat o imitat el seu estil…ha quedat fantàstic!

Avui la classe de 5è B hem anat a la Foixarda a fer escalada. Ens ho hem passat molt i molt bé!!! Hi ha molt mico a la classe!!!

Hem celebrat els Jocs Florals a l’Escola.
3 premis per classe:
– prosa: Sergi i Gibet
– poesia: Mario i Àlex
– esforç: Mireia i Aina
FELICITATS ALS GUANYADORS/ES!!!!!

Avui hem fet un recorregut pel barri per conèixer una mica el passat i el present del Poblenou.
El Poblenou ha estat històricament un barri industrial, li deien el Manchester català, per les seves fàbriques. Actualment queden conservades gairebé totes les xemeneies del nostre entorn, com a monuments i records d’un passat industrial.
Ha estat un matí molt profitós, hem aprés moltes coses del nostre barri.

Felicitats a tots i a totes perquè el nivell ha estat molt elevat. Però com a tots els concurs hi ha uns guanyadors i guanyadores….aquí els teniu!
FELICITATS!!!


Estem aprenent moltes coses sobre els angles .
Busquem angles d’una manera diferent…..

Al llarg de la setmana Santa els i les alumnes de 5è han fet una FOTOGRAFIA MATEMÀTICA.
Ho han fet molt bé, i el nivell de les fotos és força bo.
Ara les tindrem exposades uns quants dies i farem un concurs de la millor fotografia.
HI HAURAN 3 PREMIS MATEMÀTICS per a cada classe.
Mireu quines bones fotografies!!!!

Avui hem esmorzat un remenat amb cebes i bledes del nostre hort amb patates i gall d’indi….bo? NOOOOO boníssim!!! No ha quedat res!
La Isa és una gran cuinera i ens ho ha preparat amb molt de carinyo….els nois i les noies de 5è la volem: de cuinera, que obri un restaurant, que vagi a MasterChef i algú ha dit que vol que l’adopti!!!
Gràcies Isa…estava deliciós!!!
