Hola famílies, Tortugues i Cavallets de mar!
Després de molts dies compartint aventures, aprenent coses noves i creixent junts, tanquem el curs de 1r i també aquest bloc.
Ara és moment de gaudir de les vacances: descansar, jugar, passar-ho bé i omplir-se d’energia per al curs vinent.
Gràcies per tots els moments viscuts aquest any.
Que passeu un molt bon estiu i fins al setembre!
Elisa i Mertxe
