Bon estiu!

Hola famílies, Tortugues i Cavallets de mar!

Després de molts dies compartint aventures, aprenent coses noves i creixent junts, tanquem el curs de 1r i també aquest bloc.

Ara és moment de gaudir de les vacances: descansar, jugar, passar-ho bé i omplir-se d’energia per al curs vinent.

Gràcies per tots els moments viscuts aquest any.

Que passeu un molt bon estiu i fins al setembre!

Elisa i Mertxe

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *