PRESENTACIÓ

Benvinguts i benvingudes al blog de la biblioteca de l’escola Santa Clara, de Sabadell.

Què fem?

Les persones que formem la comissió de biblioteca ens hem proposat diversos objectius per per acostar-vos els recursos i activitats relacionats amb el món de la lectura. A continuació us exposem els nostres objectius:

• Oferir una plataforma de difusió a Internet de les activitats i serveis de la biblioteca.
  • Dinamitzar les pràctiques lectores mitjançant el blog.
  • Implicar tota la comunitat educativa en la lectura: alumnat, professorat, personal no docent i famílies.
  • Els usuaris podreu trobar: les últimes lectures que s’estan llegint a l’escola, les novetats de la biblioteca, links d’interès d’efemèrides, dites, frases relacionades amb el món de la lectura entre d’altres.

Per a qui ho fem?

Per a tota la comunitat educativa de l’escola: alumnes, professors, pares i mares i per a tots aquells que estiguin interessarats en seguir-nos. És per això que el blog també anirà aportant  twits al Facebook i Twitter de l’escola.

Què hi trobareu?

• Informació sobre els diferents concursos que es duen a terme a l’escola,
  • recomanacions lectores per a famílies,
  • recomanacions d’alumnes,
  • links a les activitats de les BIMS (Biblioteques Municipals de Sabadell),
  • esdeveniments culturals que es portin a terme al llarg del curs,
  • visites d’autors a l’escola.

Persones que gestionen el blog així com el servei de biblioteca:

Eva Payà – coordinadora de la comissió de biblioteca.

José Priego – cap d’estudis i administrador de la web de l’escola.

Per adreçar-nos qualsevol suggeriment:

jpriego@escolasantaclara.cat

epaya@escolasantaclara.cat