Guanyadora del concurs de postals

La Biblioteca Esteve Paluzie de Barberà va organitzar un concurs de postals. L’activitat, que ja la vam publicar a principi de curs, consistia en recomanar una lectura en format postal que després s’enviaria a una escola de Múrcia.

Els alumnes de 5è i 6è de la nostra escola hi van participar tots i la Clàudia Canchado en va ser una de les guanyadores amb la recomanació de Wolfgand de la Laia Aguilar.

Aquí teniu una mostra dels llibres i diploma que va guanyar. Moltes felicitats, Clàudia!! I moltes gràcies a la Biblioteca de Barberà.

Sant Jordi a Sabadell

En aquests enllaços trobareu diferents activitats que podeu fer o que podeu gaudir aquesta setmana de Sant Jordi a Sabadell:

I com ja us he dit a les classes, dijous 22 a las 17h: en Jaume Copons i la Liliana Fortuny signaran i il·lustraran exemplars de L’Agus i els monstres i Bitmax de Combel.

2/4 Dia internacional del llibre infantil i juvenil

El Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil es celebra el 2 d’abril, coincidint amb el naixement de l’escriptor danés Hans Christian Andersen.

Per aquest motiu us deixem amb uns fragmets d’un conte en anglès que ens ha enviat el pare de la Martina (de 4rt)  i la Maria Bonet (de 6è),  el Josep Bonet.

Theodor Seuss – “The Cat in the Hat”

Ja sabeu, si algú vol explicar més contes, els envieu a: epaya@escolasantaclara.cat i així els podrem escoltar tots.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

21/3 Dia Mundial de la Poesia – 2ª pluja de poemes

La participació en el dia Mundial de la Poesia ha estat tan alta que hem fet dues entrades al blog. Aquesta és la:

2ª Pluja de poemes

Chanson pour les enfants d’hiver – Jacques Prévert

Muñeco de nieve – Jacques Prévert

Primavera – Ramon Besora

Lacul – Mihai Eminescu

Airiños, airiños aires – Rosalía de Castro

Amor é fogo que arde sem se ver – Luis Camoes

21/03 Dia Mundial de la Poesia – Pluja de poemes

Pluja de poemes

Aquí us presentem un recull de poemes de totes aquelles persones que han participat en aquesta iniciativa de lectura de poemes en veu alta.

Frida Kahlo – “Mereces un amor que te quiera despeinada”

Jorge Luis Borges – “Poema de la amistad”

Giosuè Carducci – “San Martino”

Maria Mercè Marçal – “Morir: potser només” (Raó del cos)