Els alumnes d’Educació Infantil van setmanalment a la biblioteca però no tenen servei de préstec. Per aquest motiu hem pensat que a partir del segon trimestre, els dimecres a la tarda (de 15 a 16:30h.), la biblioteca de l’escola romandrà oberta per si els pares i/o mares dels xiquets i xiquetes d’Educació Infantil (P3, P4, P5) volen agafar llibres en préstec per als seus fills i filles.
Aquest és un servei que intentarà suplir l’obertura de la biblioteca fora de l’horari escolar que es realitzava els altres cursos dins del Pla Educatiu d’Entorn. Com que aquest curs no disposem de Pla d’Entorn, donem la possibilitat que qui ho desitge, pugue agafar llibres en préstec per a casa i retornar-los a la setmana següent.
Si veniu a la biblioteca se us donarà un tríptic amb una sèrie de recomanacions sobre quins contes poden adequar-se més a l’interès dels menuts, així com unes pautes i una consells que us poden resultar útils sobre com llegir a casa amb els vostres fills.
Esperem que aquesta sigui una iniciativa que serveixi per motivar els xiquets i xiquetes envers la lectura i alhora que hi troben plaer en una activitat que poden compartir amb els seus pares i mares.
De Biblioteca 2012 |