Vull parlar de la darrera novel·la de l’Albert Espinosa “Si tu em dius vine ho deixo tot.. però digue’m vine”. Una història d’amor que recomano a tots aquells joves que encara no senten la passió per la lectura ja que el llibre enganxa des de la primera pàgina, és ràpid de llegir, té un llenguatge adaptat a tots els públics i et deixa amb ganes de més.
Si tu em dius vine ho deixo tot… però digue’m vine’ té com a protagonista a Dani, un home que es dedica a buscar nens desapareguts. El mateix dia que la seva parella l’abandona, rep la trucada de telèfon d’un pare que, desesperat, li demana ajuda. La recerca del nen li conduirà a Capri, a aquell far, aquell lloc màgic en el qual afloraran records de la seva infantesa i dels dos personatges que van marcar la seva vida: el Sr. Martín i George. El retrobament amb el passat portarà a Dani a reflexionar sobre la seva vida, sobre la història d’amor amb la seva parella i sobre les coses que realment importen.
Tal i com diu l’autor: “Una novel·la dedicada a tots els que segueixen volent ser diferents i lluiten contra aquells que desitgen que siguem iguals”
David Morales

Jo també l’he llegit aquest estiu. Vaig trigar una parell d’estones a la platja (ja us vaig dir que era la meva sala de lectura preferida!) i la veritat em va agradar.
Jo que sóc molt curiosa, em van quedar ganes de veure el far de Capri. És un llibre per recomanar als lectors mandrosos.