La volta al món de la Biblioteca ha començat amb el continent africà!

Durant tot el mes d’octubre a la Biblioteca hem tingut una exposició d’Àfrica amb diversos llibres que ens expliquen moltes coses d’aquest continent i també algun objecte d’allí.

Tots els grups de l’escola han passat algun moment a veure l’exposició i ha participar al joc de pistes que se’ns proposava per conèixer algunes coses d’aquest gran continent a la vegada que havíem de fer recerca amb els llibres que hi havia exposats a partir d’unes preguntes que tenia cada grup.

Aquest segon repte del curs que es proposava des  de la Biblioteca  s’havia de dur a terme amb grups de fins a 4 persones. Cada grup tenia una fitxa amb preguntes i una base d’un puzle que havien de completar. Cada una de les respostes l’havien de trobar a un dels llibres de l’exposició i a la vegada que trobaven una resposta també hi havia una peça del trencaclosques. Quan tenien totes les preguntes contestades també aconseguien completar el trencaclosques. Ha estat un joc molt enriquidor en el que han après algunes dades i  curiositats d’Àfrica!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *