Gaudí a l’escola!

Molts de vosaltres ja sabeu que la nostra escola és Centre coordinador d’un Projecte Comenius. Aquest curs cada centre participant treballa i presenta als altres l’obra d’un artista del seu país.

Els nostres alumnes estan coneixent molt de prop el treball de Gaudí. Des dels més petits als més grans de l’escola treballen en un projecte molt interessant. I la biblioteca col·labora en tot el que pot!

Hem ampliat el fons documental sobre l’arquitecte i, gràcies a la nostra bibliotecària, la Victòria, disposem d’una fantàstica col·lecció en miniatura de les seves obres. Hem fet trobades a la biblioteca per veure-la i xerrar al voltant de la casa Batlló, la Pedrera, la sargantana, els bancs del Parc Güell, la Sagrada Família…

Els nens i nenes de Parvulari i Cicle Inicial aniran a visitar el Parc Güell. El tema central del Carnaval d’aquest any girarà entorn a Gaudí. A l’entrada de la sala, tenim un preciós mural sobre ell i, a partir de la narració de contes, hem demanat als més petits que dibuixin cases a l’estil del artista. Resulta que els Pàrvuls 5 anys ja ho havien fet a la seva aula i els seus dibuixos són tan bonics que no us els podeu perdre. Mireu!

Feu un volt també per l’escola i podreu comprovar el fantàstic projecte que impregna cada racó de l’escola.
GAUDI’S WORK IN OUR SCHOOL! on PhotoPeach

Passejeu també per l’obra de l’arquitecte!

One thought on “Gaudí a l’escola!

1. Pingback: Marchando una de blogosfera educativa… | formadordeformadores.com