Materials adaptats

El professorat d’educació especial, conjuntament amb els tutors i tutores, adapten certs materials literaris per a nens amb barreres a l’aprenentatge i la participació.
Les lectures trimestrals dels grups d’aquests alumnes estan adaptades, així com altres materials d’estudi sobre projectes que treballen a l’aula i unitats dels llibres de text que ho requereixen.
També hi ha materials complementaris que faciliten el treball autònom i l’aprenentatge d’aquests alumnes dins de la seva pròpia aula.
Us oferim dos llibres adaptats, un del Cicle Inicial i un altre del C. Mitjà. Tenim adaptats materials de suport per a la comprensió dels textos: personatges – noms,
Imatges – frases per aparellar (amb velcro), seqüències temporals,…

2 thoughts on “Materials adaptats

1. mònica

Això és molt, molt interessant. Ho enllaçaré des del nostre bloc.
    Gràcies!

Mònica
    El racó de la biblioteca

2. clopez17 Post author

Gràcies a tu pel comentari, segueixo el vostre bloc des de fa temps i les minireceptes que són fantàstiques. Tenim molt de material adaptat. Procuraré penjar alguns!