Obres de teatre a l’escola

Benvolguts i benvolgudes

Els nens i nenes de 2n i 4t durant el curs han realitzat un projecte sobre teatre. El resultat són les obres de teatre que representaran davant les famílies.

L‘alumnat de 2n actuarà davant les seves famílies dilluns 27 i dimarts 28 de maig i l’assaig general davant l’escola els dies 21 i 22 de maig.

Continuant amb el projecte de teatre, l’alumnat de 4t, ja tenen elaborat i repartit els díptics de les dues obres de teatre que farant davant les seves famílies el 29 i 30 de maig a les 11,15 h al gimnàs de l’escola. L’alumnat de l’escola també els podrà anar a veure els dies d’assaig general (dijous 23 i divendres 24 de maig)

Us avancem les sinopsis de les dues obres de 4t:

Solucions a domicili de l’Adeilaida Frías amb permís d’algunes modificacions.

A l’àvia se li espatlla la televisió i s’avorreix. Truca a una agència de companyia perquè es troba sola. Apareixen tot un seguit de personatges de contes tradicionals. Tots ells viuen situacions molt divertides.

L’espasa del Rei Artús d’autor desconegut.

Fa molts anys, en un país llunyà hi vivia un rei que tenia un fill anomenat Artús. El rei va morir i Anglaterra es va quedar sense rei. Merlí, amb la seva màgia, crea una espasa clavada en una enclusa perquè qui l’agafi sigui el rei d’Anglaterra.

Qui ho aconseguirà?….

Quins nervis!