Noves propostes per fer recomanacions

Benvolguts i benvolgudes

Després de fer una valoració no gaire positiva de les poques recomanacions que hem tingut en el blog, però per l’altra banda, hem vist com ha augmentat el préstec de llibres des de la biblioteca i en aquestes visites molts alumnes us agradava explicar quines eren algunes lectures preferides als vostres companys.

És per això que us tornem a demanar que ens feu arribar recomanacions dels vostres llibres per animar a més grans o més petits a llegir bons llibres.

Us proposem 3 maneres diferents:

• Opció A: Pels més xerrameques: graveu una nota de veu explicant-nos el llibre. Mireu que ve que ho fa l ‘Arnau explicant el llibre Aeris de l’Anna Obiols de l’editorial Baula

• Opció B: Pels més escriptors: redactar un text breu. No és complicat perquè us donem un guió a seguir. Mireu la pestanya de les recomanacions per seguir el guió. (ep! No cal explicar el final!).

Per fer-ho haureu d’enviar l’arxiu al correu de la biblioteca: bibliotecadelaroser@gmail.com o bé donar el full a la comissió de la biblioteca. Recordeu que estem dilluns de 10’30 h a 11 h.

• Opció C: Pels més artistes: una creació (una imatge, una fotografia, un dibuix, un collage…) amb una frase del llibre i citant el títol i l’autor.

Per fer-ho haureu d’entregar la vostra creació a la comissió de la biblioteca els dilluns.

Totes les recomanacions que ens feu amb l’opció que escolliu seran publicades en el blog durant el mes de juny per tal que els alumnes pugueu tenir una bona tria de llibres recomanats per escollir per les vacances d’estiu. Per tant, teniu temps fins el 31 de maig.

Animeu-vos a participar!